Go to content
Menu

GEZOND GEMAK

Innovatie
Header afbeelding voor GEZOND GEMAK

Hoewel jonge mensen niet veel tijd aan hun maaltijd besteden, eten veel van hen wel graag gezond. Om op deze trend in te spelen, tover je jouw versspeciaalzaak om tot de plek waar gemak en gezond samen vallen.

Wie gemak en gezond combineert, scoort. Niet zo gek dus, dat de saladebars als paddenstoelen uit de grond schieten. Vooral in de grote steden verkopen de saladerestaurants als een tierelier.   

Door de combinatie van snel en verantwoord te maken, spring je in een gat in de markt, ontstaan vanuit een tekort aan gezonde (afhaal)restaurants. Gemak is nog vaak inherent aan minder gezond of zelfs slecht, zelden voor vers en staat daarmee lijnrecht op de behoefte om gezond, vers en verantwoord (voor mens en dier) te eten.  

Gevestigd en ervaren als jij als versspecialist bent, heb je een voorsprong op alle ondernemers die nieuw in de branche starten. We kunnen het belang van het delen van deze kennis niet genoeg benadrukken. Benutten dus, die voorsprong.

Lees ook
Groentespeciaalzaak Van der Laan heeft iets nieuws! thumbnail

Groentespeciaalzaak Van der Laan heeft iets nieuws!

Groentespeciaalzaak Van der Laan heeft een nieuw element aan de winkel toegevoegd. Een schap vol met eigen verwerkte versproducten zoals gesneden fruit, yoghurt, salades en verse smoothies. Sm…

Het toppunt van gemak

De overtreffende trap van het afhalen van een maaltijd waar je zelf niks meer aan hoeft te doen, is het thuis laten bezorgen van zo’n maaltijd. Hippe saladebars als het veganistische SLA bieden de maaltijden nu ook via thuisbezorgd.nl aan. Dat is dé website voor het bestellen van maaltijden bij uiteenlopende leveranciers. De maaltijd wordt in een mum van tijd (meestal zo’n 20 minuten) thuis bezorgd.

Sluit aan op de klantbehoefte aan zo veel mogelijk gemak, ook als dat niet de is hoe je het liefste werkt. Durf te veranderen.

Alt text

Groetespeciaalzaak van der Laan in Den Dolder blinkt uit in concepten die perfect aansluiten op de behoeften gezond en gemak. Bekijk hier hun Facebookpagina. De concepten komen voort uit een samenwerking met BPF (Business Partners in Fresh.) Komend weekend introduceert Van der Laan een nieuw concept: Romyo's; zachte verse yogurt met vers fruit en zelfbereide toppings.

De Romyo is een idee van de ondernemer achter de in België gevestigde versspeciaalzaak: Lizzy's Nieuwe Oogst. Hier een foto van de manier waarop zij het concept in haar schap presenteert.

Bron: uiennieuws.nl De versspeciaalzaak vind je in Westerlo.

Lees ook
DE TOEKOMSTVISIE VAN GUUSJE BROEKHOF thumbnail

DE TOEKOMSTVISIE VAN GUUSJE BROEKHOF

In deze video deelt ondernemerd slagerdochter Guusje Broekhof haar ideeën voor de toekomst van haar in Haarlem gevestigde speciaalzaak.
Form icon

Geef je mening over Smaak in de Zaak

En help ons om nog meer van waarde te zijn voor versspecialisten als jij.

Delen
Aanmelden nieuwsbrief
Vind je dit artikel interessant?