VEG: AGF was nog nooit zo stoer

Smaak in de Zaak bezocht VEG: een vak-event voor de AGF-branche. Een impressie van de sfeer en innovaties die Smaak in de Zaak daar spotte. Laat je verrassen door de vernieuwde wijze waarop de branche gepresenteerd wordt.
Het event vond 20 en 21 juni plaats, in de Onderzeebootloods in Rotterdam.

Groentespeciaalzaak Van der Laan heeft iets nieuws!
TRENDS
Concept ideeën voor jouwversspeciaalzaak zouden dus kunnen zijn: producten die direct op de BBQ kunnen, water met smaak, maar zonder toevoegingen. Denk aan gember, munt, komkommer, citroen (gras) of grapefruit! Maar er zijn natuurlijk nog veel meer verrassende combinaties denkbaar! Verder zouden (biologisch) gedroogd fruit en pure fruitijsjes een mooie aanvulling op je assortiment kunnen zijn.
Of het nu om fruitsijsjes, sappen of gedroogd fruit gaat, ondernemers spelen in op de vraag van de consument middels het weglaten van E-nummers en een biologisch aanbod. Ook is er veel aandacht voor gluten en lactose.
Er is nog een prominente trend in de wereld van vers, die op het event tot uiting kwam. De presentatie van veel standhouders was: robuust, stoer, ambachtelijk en culinair. Iets wat we in de slagerij al enige tijd terug zien, maar waar ook AGF zich kennelijk uitstekend voor leent!
Wil je daar nu meer van zien, hou dan leverancier Mitro Fresh even in de gaten. Het bedrijf levert wereldwijd exotische paddestoelen en groente en fruit. En komt met nieuw marketingmateriaal, dat je versteld doet staan. Ook als het niet je smaak is, is het indrukwekkend wat zekere keuzes in huisstijl met het imago van een product kunnen doen.


Van varken een spektakel maken: productmarketing
Geef je mening over Smaak in de Zaak
En help ons om nog meer van waarde te zijn voor versspecialisten als jij.